ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZGŁASZANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
Usługa Wsparcie IT jest świadczona przez naszych najlepszych specjalistów pracujących zarówno w pierwszej, drugi jak i trzeciej linii wsparcia. Nasz Service Desk działa w trybie 24/7. Wybierz jeden z oferowanych pakietów. Skontaktuj się z nami, a dopasujemy zakres usług do Twoich rzeczywistych potrzeb i możliwości budżetowych. Świadczymy usługi zarówno zdalnie jak i w siedzibie Klienta (on-site).
Outsourcing usług IT to dzisiaj nie tylko wygoda ale również konieczność, nie musisz zatrudniać własnych specjalistów IT, a twoja firma może zająć się swoim core biznesem, co wprost przekłada się na redukcję kosztów. Dzięki zleceniu obsługi informatycznej profesjonalnej firmie, mającej doświadczenie w świadczeniu tego typu usług masz pewność, że Twoje dane są bezpieczne.

*usługa dostępna w godzinach od 7:00 do 14:00
**istnieje możliwość rozszerzenia usługi o kopertowanie drukowanych dokumentów
***zakres usługi wymaga dodatkowych uzgodnień
****usługa „Standard” dostępna jest również w wersji 160 h i obejmuje obecność jednego pracownika „on-site” przez cały miesiąc kalendarzowy w firmie Klienta.

USŁUGI WSPARCIA DLA POLSKIEJ GRUPY GÓRNICZEJ S.A.
Zakład Informatyki i Telekomunikacji świadczy usługi Wsparcia IT dla Kopalń i Zakładów PGG S.A. i obsługuje w trybie „to site” ponad 8000 użytkowników systemów informatycznych.