PSSE - Rejestr Covid-19
Aplikacja wspomaga pracowników stacji sanepidu i lekarzy rodzinnych w walce z pandemią.
PSSE - Rejestr Covid-19 wspomaga pracowników powiatowych stacji sanepidu w walce z pandemią. Program obsługuje rejestrację osób pozostających w izolacji lub na kwarantannie oraz kierowanie ich na wymazy. Oprogramowanie pomaga też zaplanować terminy pobierania próbek, odpowiednio grupuje w bazie danych osoby będące w izolacji oraz wspiera procesy związane z kierowaniem osób na kwarantannę do izolatoriów lub hospitalizacji osób chorych.
Gdy do lokalnej bazy stacji sanepidu wprowadzane są dane pracownika PGG S.A., oprogramowanie automatycznie pobiera je z systemu kadrowego spółki, co optymalizuje proces i eliminuje błędy, które często zdarzają się podczas ręcznego wpisywania danych.
Program pozwala sporządzać kompleksowe raporty i statystyki na potrzeby każdej ze stacji. Analizuje m.in. liczbę nowych zachorowań i ozdrowień z upływem czasu, przelicza odpowiednio ilość skierowań do pobrania wymazów, zarejestrowane wyniki badań, skierowania do odbycia kwarantanny lub na izolację (z podziałem na poszczególne dni).